h1

Dagens pengebruk

lørdag 24. januar 2009

Egentlig mer gårdagens bestilling, mandagens pengebruk.. Uansett: Jeg har kjøpt meg bil! Gammel bruktbil, men den kan (forhåpentligvis) fortsatt klassifiseres som «bil». Jeg er jo en tilhenger av forholdsvis store biler, og følgelig ble det så jeg investerte i en 94-mod. Opel Omega GLi 2,5 V6 stasjonsvogn. Så langt vet jeg om to småproblemer, derav ett som egentlig resulterer i litt større problemer for kjøringens del.. Kjørecomputeren fungerer ikke helt som den skal, og fartssignalet faller ut i perioder. Det resulterer altså i at speedometeret ikke viser hvor fort jeg kjører, noe som igjen kan være litt skummelt. Cruise controllen fungerer heller ikke når dette skjer, og det samme med antiblokksystemet på bremsene. Det skal fikses snarest! Det andre problemet er mer utseendemessig: Det har forsvunnet bittelitt klarlakk på panseret. Det går vel også å fikse, men det har ikke førsteprioritet. Bilder kommer kanskje etter at bilen er avhentet i løpet av mandagen. 🙂

Ja, jeg burde egentlig ha hatt et litt mindre overfladisk innlegg her, men det var så lenge siden jeg hadde skrevet noe, og jeg hadde ikke noe mer fornuftig på hjertet. Dermed kan jeg akseptere at jeg ikke er dypere enn som så.

Legg igjen en kommentar

